Prison - Reisverslag uit White River, Zuid-Afrika van CSW ZA Perre - WaarBenJij.nu Prison - Reisverslag uit White River, Zuid-Afrika van CSW ZA Perre - WaarBenJij.nu

Prison

Blijf op de hoogte en volg CSW ZA

17 Juli 2014 | Zuid-Afrika, White River

Hallo allemaal!

Vandaag zijn we naar de gezondheidskliniek geweest
Daar hebben we met jongens rond de 20 jaar o.a. sla en uien geplant en tuiniert in het tuintje,
De jongens waarmee we hebben tuiniert doen ook mee met The International Award For Young People.
Vervolgens aten we samen een muffin, praatten we nog wat met elkaar en maakten nog een groepsfoto.
Die ochtend zijn we nog naar de gevangenis geweest, waar zij inzitten.
We kregen een rondleiding en ze gaven ons meer informatie over het leven daar. Het gaat er heel anders aan toe als bij ons. Het was indrukwekkend om mee te maken.
Daarna hebben we handbal gespeeld met de groep waarmee we vanochtend hebben tuiniert met nog een andere groep.
Ondanks de hitte was het echt heel leuk om met ze te handballen!
Na het handballen hebben we daar geluncht.
En na het lunchen was het alweer tijd om terug naar Uplands College te gaan.
In de avond na het eten zijn we nog naar de supermarkt geweest om de laatste dingetjes te kopen voor de hike die we dit weekend gaan doen.
Het was weer een hele leuke dag.

• 17 Juli 2014 - 22:43

Leanne:

Het lijkt me heel indrukwekkend om zo dichtbij deze totaal onbekende wereld te staan, de gevangenis...
    Ik wil jullie mooie dagen toewensen met hiken! Succes!

• 18 Juli 2014 - 08:49

Rinus En Ineke Koeman-Versprille:

Madelief, en alle anderen, we zijn trots op jullie!
    Mooi dat jullie dit kunnen doen met z'n allen, geniet ook dit weekend met het hiken.
    Veel succes!

• 18 Juli 2014 - 10:55

Nicole Hoefman:

Suus, hebben al W'app contact gehad, maar vind het erg stoer en bijzonder wat jullie daar allemaal ondernemen. Geniet van alle indrukken, veel succes en ik kijk uit naar het volgende reis verslag. Xx

• 18 Juli 2014 - 11:00

Gerard Sipkema:

hoi scholieren, en i.h.b. Nienke!
    ik merk dat jullie alles leuk vinden.
    maar er zijn vast ook dingen minder 'leuk' om te zien en mee te maken denk ik.
    praten jullie daar ook wel es met elkaar over?
    ik wens jullie een heel leerzaam verblijf - haal eruit wat erin zit.
    vr groet,
    Gerard Sipkema

• 21 Juli 2014 - 22:28

Wilma Boterman:

Ha Nienke en anderen,

Nou die handen zijn uit de mouwen gegaan zeg.Jullie komen vast ook ogen te kort om alle indrukken in je op te nemen. Misschien maar goed dat we allemaal 'maar'2 ogen hebben.
    Nog hele mooie dagen met elkaar en ook ik ben erg benieuwd naar jullie foto's.
    Groetjes, ook van Wim, Wilma

• 24 Juli 2014 - 00:47

Lian Adriaanse:

Hoi allemaal, lieve Elina,
    Onder de indruk (lees beetje jalours hum) van jullie schitterende verhalen, bijzondere ontmoetingen en indrukwekkende ervaringen! Heel veel plezier! Ik kom graag een keertje foto's kijken en naar je verhalen luisteren Elina. Sterkte straks bij het afscheid nemen en julie vlucht terug naar huis. Groetjes, Lian

CSW ZA

Wij zijn Elina, Sterre, Julia, Fleur, Lyan, Bo, Suzanne, Madelief, Ashanti, Anne, Isabel, Nienke, Liz, Jeanette en Sylvia. Wij vertrekken op 11 juli 2014 naar Zuid-Afrika voor twee weken om daar onze handen uit de mouwen te steken. We zullen onder andere helpen bij een van de S.O.S. Kinderdorpen. Via deze website zullen wij verslagen van onze reis delen met het thuisfront.

Actief sinds 14 Juni 2014