Krugerpark - Reisverslag uit White River, Zuid-Afrika van CSW ZA Perre - WaarBenJij.nu Krugerpark - Reisverslag uit White River, Zuid-Afrika van CSW ZA Perre - WaarBenJij.nu

Krugerpark

Door: Fleur & Elina

Blijf op de hoogte en volg CSW ZA

16 Juli 2014 | Zuid-Afrika, White River

Goedenavond!

Eerst nog even van gister, we zouden gaan helpen met het bouwen van kasten e.d. Maar ze waren vergeten om het hout te leveren... Lekker Afrikaans. Dus toen hadden we alvast een voorbereiding voor vrijdag. Dan serveren we een ontbijt voor daklozen.
s' Avonds hadden we de Afrikaanse avond. Het was erg informatief en leuk en mooi om te zien hoe ze hier met de verschillen omgaan en hoe belangrijk Nelson Mandela is.

Vanochtend begon de morgen vroeg, op onze enige soort van vrije dag. We zijn naar het krugerpark geweest, en wat was het onbeschrijfelijk mooi! Van een olifant op 2 meter afstand tot een kudde waterbuffels. In een woord: waauw!

• 17 Juli 2014 - 10:47

Karien Tramper:

Ha Liz en de anderen,
    Wat leuk om jullie belevenissen te kunnen volgen, wat een indrukken doen jullie daar op! Dat pakt niemad je ooit meer af! Fijne tijd !! Groetjes uit Krabbendijke xx

• 17 Juli 2014 - 21:24

Ko En Koos Geschiere:

Hallo allemaal,

wij zijn de Opa en Oma van Julia.We genieten mee met jullie verhalen,en denken aan jullie. Want.... hoewel we het geweldig vinden dat jullie in een heel andere cultuur rond mogen kijken,en kijk goed en geniet volop....tocg missen we Jula als we op de boerderij komen.Veel plezier en goeds voor jullie allen ,een hartelijke groet,ko/koos geschiere.

• 20 Juli 2014 - 20:49

Lucienne Verhage:

Phoe ey, wat een geweldige, indrukwekkende dingen maken jullie daar mee! Eigenlijk ben ik best een beetje jarloers op jullie dat in mijn tijd zulke dingen nog niet bestonden om vanuit school georganiseerd te worden.
    Ashanti (en alle andere) geniet met volle teugen, en als je weer thuis bent wil ik alle foto's zien....al duurt het anderhalf uur voor we er door zijn ;-)
    dikke knuffel, tante Lucienne

• 21 Juli 2014 - 21:03

Jannie V Rijs:

Hallo allemaal, ik ben de oma van Suzanne. Wij lezen jullie verhalen, leuk hoor! Een mooie ervaring
    voor jullie. Geniet er nog van de komende dagen. Het is zo weer voorbij. Een goede terugreis gewenst.

Groeten allemaal ... en liefs met kus van opa & oma voor Suzanne.

CSW ZA

Wij zijn Elina, Sterre, Julia, Fleur, Lyan, Bo, Suzanne, Madelief, Ashanti, Anne, Isabel, Nienke, Liz, Jeanette en Sylvia. Wij vertrekken op 11 juli 2014 naar Zuid-Afrika voor twee weken om daar onze handen uit de mouwen te steken. We zullen onder andere helpen bij een van de S.O.S. Kinderdorpen. Via deze website zullen wij verslagen van onze reis delen met het thuisfront.

Actief sinds 14 Juni 2014